Pentru returnarea produselor vă rugăm să completați formularul de retur cu toate datele cerute sau să ne trimiteți un mail pe office@bbmag.ro .

1.Dacă produsele prezintă defecte din fabricație,sau nu se potrivesc și se doreste returnarea/schimbarea acestora din alte motive:

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 15 zile lucrătoare de la primirea produsului. În cazul solicitării unui alt produs BBMAG.RO va trimite produsul solicitat la schimb sau va returna suma platită numai după ce clientul a returnat produsul cumpărat inițial.

CHELTUIELILE DE RETUR AFERENTE SUNT SUPORTATE IN TOTALITATE DE CĂTRE CLIENT.

Rambursarea sumei se va face în cel mult 14 zile lucrătoare din momentul returnării produsului care trebuie să fie însoțit de factura fiscală, în contul oferit de către client.

Art. 7. – (1) Consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 15 zile lucrătoare, fără penalități si fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care vor cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Execepții de la aceasta regulă:

Art. 10. – Consumatorul nu poate denunța unilateral următoarele tipuri de contracte, cu excepția cazurilor in care părțile au convenit altfel: a) contracte de furnizare de servicii a căror execuție a început, cu acordul consumatorului,înaintea expirării termenului de 10 zile lucrătoare prevăzut la art. 7 alin. (1);

b) contracte de furnizare de produse sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile cursurilor pieței financiare care nu pot fi controlate de comerciant;

c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificațiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;

d) contracte de furnizare a înregistrărilor audio, video sau a programelor informatice, în cazul în care au fost desigilate de către consumator;

e) contracte de furnizare a ziarelor, periodicelor, jurnalelor-magazin;

f) contracte de servicii de pariuri sau loterii.

Nu se acceptă pentru retur produsele :
  • Produsele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, lovire, sau deteriorare de orice natură provocată de către consumator.
  • Produsele care nu pot fi returnate din motive ale protecției sănătății ( ex. jucăriile de dentiție,scutece, servețele,etc)

2. Dacă produsele solicitate sunt greșite sau altele decât cele solicitate în comanda online.

Clientul poate returna produsele fără a mai achita contravaloarea transportului și poate opta pentru returnarea integrală a sumei sau schimbarea cu produsele dorite în limita sumei achitate .